Networking.Fans

My Other Shops!

Tuesday, November 23, 2010

◘Testimoni 02◘

Selain dari RxLite, WWN juga mempunyai produk² hebat lain. Terutamanya RxWater! Yang sememangnya dikenali ramai dengan benerkesanannya membantu menyembuhkan penyakit KANSER!



Sha ingin berkongsi pengalaman yang baru saja sha lalui.

Kebetulan pada minggu lepas, anak kakak pengasuh sha terjatuh ketika berada di dalam bilik air hingga menyebabkan tisu tangan kirinya koyak. Tangan kirinya tidak blh diangkat dan terpaksa di balut.

Ibunya ternyata amat risau memandangkan STPM hanya beberapa hari sahaja lagik. 

Sebagai salah satu usaha, sha berikan adik Efi 3 botol Rx17 + RxTra. Pesan supaya dia minum Rx17 dititiskan 5 RxTra sekali sehari. Baki air tersebut disapukan pada bahagian yang sakit.




Alhamdulillah, masuk hari ke-3, sha datang dengan membawa air RxWater (dari umah sha), tangan adik Efi dah tak berbalut dan blh bergerak seperti biasa. Syukur..... Rx17 + RxTra telah membantu penyembuhan tisu² yang rosak dengan kadar yang cepat.... Dan sha sarankan adik Effi terus minum RxWater + RxTra supaya keadaan tangan lebih baik.

Insyallah, dengan kertas pertama STPM hari ini, adik Effi blh menghadapinya dengan keadaan tangan yang lebih sihat... Moga berjaya!

Jika ingin tahu lanjut ttg RxWater, RxTra dan Rx17, blh hubungi sha di
013-582 2505 / littleonestore@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...